Dom pachnący świętami...

Kochani, zapraszam na pierwszy post z cyklu świątecznych inspiracji :) Wpisy o tematyce świątecznej będą się u mnie pojawiać raz w tygodniu. Będę pisała o wszystkim co ze świętami związane... Zobaczycie jak wyglądają w moim domu przygotowania do świąt. Przedstawię ciekawe inspiracje na jego dekorację, przepisy na potrawy świąteczne, które królują w moim rodzinnym domu oraz świąteczne edycje kosmetyków (a już teraz mogę napisać, że mam na ich punkcie bzika). Koło świątecznych gadżetów również ciężko mi przejść obojętnie, także na pewno będzie duuużo zdjęć. 

W pierwszym wpisie chcę Wam przedstawić mój przepis na dom pachnący świętami. Tutaj moim głównym źródłem zaopatrzenia jest Biedronka :) Jak dla mnie świąteczne edycje zapachów, które możemy w niej kupić są fantastyczne, a ich ceny niezwykle konkurencyjne. W tym roku dostępne są dwa warianty zapachowe - Winter Forest oraz Joyful Orange&Spices. Oferta dostępna jest od 7 do 13 listopada lub do wyczerpania zapasów, ale ja widzę, że produkty rozchodzą się jak świeże bułeczki. 
Co możemy kupić?
- Chusteczki zapachowe MrMagic 50 szt - 3,49zł
- Automatyczny odświeżacz powietrza, urządzenie + wkład 250ml - 14,99zł
- Wkład do odświeżacza powietrza Aril , 2x250ml - 14,99zł
- Odświeżacz powietrza z patyczkami Aril, 75ml - 8,99zł
- Wkład do odświeżacza elektrycznego Aril, 20ml - 5,99zł
- Odświeżacz powietrza mini spray Aril, 3x15ml - 6,99zł


Ja zdecydowałam się na zakup automatycznego odświeżacza powietrza wraz z wkładem o zapachu Joyful Orange&Spices oraz odświeżacza powietrza mini spray Winter Forest, a także chusteczek zapachowych MrMagic Joyful Orange&Spices.  Zapach Winter Forest jest jak dla mnie idealny do łazienki, natomiast Joyful Orange&Spices z przyjemnością będę używała w pozostałej części domu. Mini spray posiada na tylnej części naklejkę za pomocą której możemy go przymocować w dowolnym miejscu. Zapach uwalnia się po naciśnięciu urządzenia. Automatyczny odświeżacz posiada natomiast włącznik czasowy - zapach może być uwalniany co 9, 18 lub 36 minut. Urządzenie zasilanie jest dwiema bateriami AA i stanowi świetny element wystroju pomieszczeń.


Chusteczki zapachowe są niezbędnym elementem przedświątecznych porządków. Nie tylko doskonale usuwają kurz i zabrudzenia, ale również  pozostawiają piękny zapach.


Ja jestem naprawdę zachwycona tymi produktami. Dzięki nim już teraz mogę poczuć w domu świąteczny nastrój. Dwa lata temu w Biedronce dostępny był zapach Warm Apple&Cinnamon i powiem szczerze, że trochę brakuje mi go w  świątecznej ofercie zapachowej, ponieważ jabłko z cynamonem to dla mnie zapach, który kojarzy mi się ze świętami od najmłodszych lat. Tegoroczne zapachy są jednak również piękne. Myślę, że każdy wśród nich znajdzie coś dla siebie :) W ubiegłym roku, jak i dwa lata temu można było zaopatrzyć się także w płyn do mycia naczyń z edycji świątecznej. Mam nadzieję, że i w tym roku będzie on dostępny. W celu bliższego zapoznania się z ofertą zachęcam do przejrzenia gazetki promocyjnej "Czysty dom" dostępnej na stronie internetowej www.biedronka.pl oraz osobistego odwiedzenia sklepu.

Czy są wśród Was użytkowniczki świątecznej kolekcji 'biedronkowych' zapachów? A może macie innych ulubieńców? Zapraszam do aktywności w komentarzach :)

65 komentarzy:

  1. To z cynamonem jest genialne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Zapach niesamowicie przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  2. Beatko i ja lubię uprzyjemniac sobie czas przedświąteczny ZAPACHEM :)
    Nie wiedziałam, że Aril ma aż tak szeroki wybór produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Byle szybko, bo zapachy rozchodzą się w mgnieniu oka :)

      Usuń
  4. Ja też ostatnio kupiłam kilka zapachów w Biedronce np do łazienki, samochodu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapachów do samochodu z Biedronki jeszcze nie używałam :)

      Usuń
  5. Fajnie, że będziesz pisać o Świętach, wprowadzisz nas już w ten klimat ;)
    Ja lubię te rzeczy z Biedronki, używam zapachów jak i chusteczek do mebli/łazienki itp i są świetne! Ale tego nowego zapachu nie widziałam akurat, muszę go dorwać ^^

    http://sarowly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) I czekam na opinię! Mam nadzieję, że Tobie również zapach przypadnie do gustu :)

      Usuń
  6. Już je widziałam, ale jeszcze się nie skusiłam :D To pewnie tylko kwestia czasu, uwielbiam takie pachnące cudaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam otaczać się pięknymi zapachami :)

      Usuń
  7. Mnie od odświeżaczy boli głowa, więc jak zwykle postawię na świece. Chusteczki wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczki są naprawdę świetne! Genialnie usuwają zabrudzenia i pozostawiają piękny zapach :)

      Usuń
  8. muszę się za czymś rozejrzeć ;) namiętnie używam arilów do prądu :D
    obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tych do prądu jeszcze nie stosowałam, ale skoro je zachwalasz to koniecznie muszę wypróbować :)

      Usuń
  9. Tez je widziałam, chciałam zgarnąć, ale jakoś się wstrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. chusteczki mam i ja :) a zapach jutro zakupie :) tzn same wkłady bo te psik psik mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. też ostatnio kupiłam sobie Aril ale zapach jest mega intensywny i nie do końca mi podpasował... :/

    OdpowiedzUsuń
  12. It's beginning to look a lot like Christmas (and yes, I was signing that. LOL) I love this list! xoxo

    Much love,
    Sugar
    Sugary Fancies, Life and Style Blog| Instagram | Bloglovin' | Facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jak chusteczki maja taki zapach :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam chusteczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również przypadły do gustu :)

      Usuń
  15. przypomniałaś mi że muszę do biedronki iść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :D Byle szybko, żeby nie zabrakło tych świątecznych zapachów :)

      Usuń
  16. Ale fajne zapaszki:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No to będzie pachniało Świętami ;) Uwielbiam takie zapaszki ;) Ale ja jednak wolę świece zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy post.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że ten wpis przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  19. Bardzo ciekawy post.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie mam tej kolekcji, ale lubię wprowadzać do domu świąteczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszą być świetne i bardzo klimatyczne :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. można rzec coraz bliżej święta;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Ja już nie mogę się doczekać świąt :) To mój ulubiony czas w roku :)

      Usuń
  23. O jej nie wiedziałam, że w biedronce są takie pachnące rzeczy w super cenach, niestety
    przegapiłam promocję bo dziś już nie zdarzę zrobić zakupów. Nie wiedziałam o tym
    bo pracuję w Carrefour :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj po niedzieli do Biedronki :) W tamtym roku produkty z kolekcji świątecznej były dostępne jeszcze po okresie obowiązywania książeczki promocyjnej :) Może jeszcze dorwiesz coś pachnącego :)

      Usuń
  24. Zawsze jak Biedronka wypuszcza takie kolekcje to muszę coś kupić. Tym razem się spóźniłam i zdążyłam kupić jedynie chusteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczki też są super! Nie tylko świetnie usuwają kurz i zabrudzenia, ale pozostawiają również piękny zapach :)

      Usuń
  25. Uwielbiam jak w moim domu pachnie "świętami" :) Zawsze staram się ususzyć pomarańcze i porozrzucać po domu cynamon, anyż i goździki :D
    Obserwuję :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja również zaobserwowałam Twojego bloga :)

      Usuń
  26. Zapach Winter Forest mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  27. osobiście jestem zakochana w takich świątecznych zapachach :) bardzo lubię te zapachowe ściereczki ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam! :) Z takimi ściereczkami nawet sprzątanie staje się przyjemniejsze :)

      Usuń
  28. Lubię cynamonowy zapach świec, ale tylko właśnie w okresie świątecznym :) Często kupowałam świece w Biedronce, teraz chciałabym wypróbować woski YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski Yankee Candle stosuję od niedawna, ale już się w nich zakochałam <3 Są naprawdę godne polecenia :)

      Usuń
  29. Jakoś nie jestem wielbicielką tych biedronkowych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię jak w domu ładnie pachnie, do tego celu jak najbardziej warto kupować odświeżacze powietrza, pomogą usunąć nieprzyjemne zapachy z powietrza https://neutralizatoryzapachu.pl/blog/category/odswiezacze-powietrza/ tu sobie zobaczcie więcej na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcemy pozbyć się z pomieszczenia nieprzyjemnych zapachów, to warto jest też zadbać o odpowiednią wilgotność powietrza. Aby powietrze w domu było zawsze dobrze nawilżone, używam specjalnych urządzeń https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza, które chronią mnie też przed skutkami nadmiernie przesuszonego powietrza. W takim powietrzu brzydkie aromaty mogą utrzymywać się przez długi czas.

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beaty punkt widzenia , Blogger