Żelowy peeling do ciała nature effect by Perfecta - świetny kosmetyk za niewygórowaną cenę.

Oprócz codziennego nawilżania ciała, bardzo ważny jest także regularny peeling, który pozwoli złuszczyć martwy naskórek oraz sprawi, że nasza skóra stanie się aksamitnie gładka i ujędrniona. W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić peeling do ciała nature effect by Perfecta, który bardzo pozytywnie zaskoczył mnie swoim działaniem. 
Do wyboru są trzy wersje zapachowe:
- galaretka  śliwka z wanilią 
- konfitura z płatków róż
- sorbet figowo-pigwowy
Ja zdecydowałam się na zakup peelingu w formie galaretki o zapachu śliwkowo-waniliowym. Jeżeli chcecie poznać moją opinię na temat produktu zapraszam do dalszej lektury.


Produkt zakupiłam w Biedronce w cenie około 10 zł. Mieści się on w plastikowym, odkręcanym opakowaniu o pojemności 200 g, które zachęca do zakupu swoją szatą graficzną - śliwki widoczne na pudełeczku sprawiają, że aż chciałoby się go zjeść. Nie bez powodu na wieczku znajduje się napis "Do użytku zewnętrznego";).  Opakowanie tego typu sprawia, że bez problemu możemy wydobyć peeling do końca. Produkt jest dodatkowo zabezpieczony sreberkiem, więc mamy pewność, że nikt przed nami go nie otwierał.
Jeżeli chodzi o jego konsystencję, kosmetyk do złudzenia przypomina galaretkę. Żelowa konsystencja sprawia, że peeling nie rozsypuje się. Naturalne drobinki peelingujące z orzecha oraz ziaren czarnej porzeczki wspomagają ścieranie martwych komórek naskórka.  Witamina C zawarta w produkcie nie tylko hamuje procesy starzenia, ale także rozjaśnia skórę. Kompleks kofeinowy ma za zadanie ujędrnić i zenergetyzować skórę. 


Skład: Aqua, Polyethylene, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Carbomer, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Ribes Nigrum Fruit, Prunus Armeniaca Seed Powder, Juglans Regia Sheel Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Sheel Powder, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Citrus Grandis Fruit Extract, Citrus Limon Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, PEG-8, Centella Asiatica Leaf Extract, Caffeine, Disodium Rutinyl Disulfate, Algae Extract, Carnitine, Salicylic Acid, Panthenol, Sorbitol, Triethanolamine, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Sodium Hydroxide, Dosodium EDTA, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Buteth-3, Tributyl Citrate, Cinnamal, Eugenol, Parfum, CI 14720, CI 42090.


Jeżeli chodzi o moją opinię peeling sprawdził się u mnie w stu procentach. Dzięki żelowej konsystencji nakłada się fantastycznie. Niewielkie drobinki peelingujące sprawiają, że produkt nie powoduje podrażnień, jednak pomimo delikatnego działania doskonale usuwa martwy naskórek przygotowując skórę do dalszej pielęgnacji (nałożenia mleczka czy balsamu do ciała). Po jego zastosowaniu skóra jest miękka, intensywnie wygładzona i nawilżona. Produkt nie pozostawia na ciele tłustej warstwy. Kosmetyk posiada słodki śliwkowo-waniliowy zapach, który relaksuje i poprawia nastrój. Unosi się on w całej łazience jeszcze przez dłuuugi czas po użyciu. Na skórze również utrzymuje się dość długo. Jego wydajność jest całkiem zadowalająca, jednak ja nakładam go dość dużo i dlatego peeling szybko się u mnie skończył. Jeśli preferujecie delikatne złuszczanie, jest to produkt idealny dla Was. Warto go kupić nawet dla samego zapachu. To doskonały kosmetyk za niewielką kwotę, który śmiało mogę Wam polecić! :) 

Miałyście okazję stosować ten peeling? A może macie inne ulubione peelingi z firmy Perfecta?

49 komentarzy:

  1. Miałam ale wolę konkretniejsze formuły ;) Za to zapach uwielbiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś idę do Biedronki to chętnie sobie sprawię taki peeling oczywiście o ile będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dostępnością może być ciężko... Ja kupowałam zaraz po świętach,ale w swojej biedronce jeszcze wczoraj widziałam sorbet figowo-pigwowy w zestawie z masłem do ciała :) wiec może coś jeszcze będzie :)

      Usuń
    2. Szkoda :( jak ja byłam wczoraj to było jeszcze dużo peelingujacych żeli pod prysznic z tej serii.

      Usuń
    3. U mnie nic tylko inne produkty, może jeszcze dorwę ;)

      Usuń
    4. W takim razie udanych poszukiwań Ci życzę :)

      Usuń
  3. Piękny musi mieć zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie świetnie pachnie. Ogólnie lubię te kosmetyki z biedronki:) tak samo jak peelingi, będę miała okazję to się w niego zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się spieszyć,bo to świąteczna edycja limitowana i zostały już tylko końcówki ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To edycja limitowana, więc kosmetyki z tej serii nie były dostępne zbyt długo ;)

      Usuń
  6. Przydał by mi się. Mam prośbę zajrzałabyś do mojego bloga i poklikała w linki- zaczęłam swoją pierwszą współpracę. Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz i kliki u mnie na blogu. Obserwuje i będę wpadać częściej. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  7. Nie znam tej firmy, ale zapach sorbet bardzo by mi odpowiadał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety miałam okazję wypróbować tylko ten jeden zapach :)

      Usuń
  8. Miałam z tym do czynienia i jest cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Tobie również kosmetyk przypadł do gustu :)

      Usuń
  9. Nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam mniam jak on wyglada :) hmm :D

    Ja dziś otwarłam peeling o zapachu kiwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na recenzję Twojego peelingu :)

      Usuń
  11. Ale dziwne...akurat dzisiaj koleżanka mi go pokazywała. Tylko ona miała ten w wersji figa - piga i pachniał cudownie ;). Jak skończę ten co mam, to wypróbuję ten.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko musisz się spieszyć z kupnem, bo to świąteczna edycja limitowana i w sprzedaży są już końcówki :)

      Usuń
  12. Ja z tej serii mam krem do rąk - galaretkę :-) zapach jest nieziemski

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! Opakowanie mega smakowite ! Muszę przyjrzeć się tym produktom, ktoś pisał o fidze, którą kocham !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się spieszyć, bo to świąteczna edycja limitowana i pozostały już tylko końcówki kolekcji ;)

      Usuń
  14. Szkoda, że nie możemy powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :) Musicie uwierzyć na słowo, że zapach jest przecudny! <3

      Usuń
  15. Och próbuję sobie wyobrazić ten zapach :) Chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapewne zapach jest nieziemski! ;) uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego peelingu nie widziałam niestety w biedronce :( Kiedyś uwielbiałam peelingi z perfecty, szczególnie ten cukrowy o zapachu kokosa i czekolady. Niestety nie widuje już go bardzo długo w moim rossmanie i wydaje mi się że już od dawna jest wycofany ,a ja po prostu robie sobie złudne nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety żadnych innych peelingów z Perfecty nie stosowałam :)

      Usuń
  18. ja aktualnie mam peeling arganowy z Delii, ale z chęcią skusze się na 'Konfiturę z płatków róż'.
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się spieszyć, bo Biedronka wyprzedaje już końcówki kolekcji ;)

      Usuń
  19. Jestem ciekawa zapachu, bo zapaś śliwek uwielbiam. Sprawdzę, czy u mnie dostępne i jak znajdę, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest piękny! Mam nadzieję, że Tobie również przypadnie do gustu :)

      Usuń
  20. Super pachnie 😊
    Zapraszam do siebie:
    http://purpurowyksiezyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beaty punkt widzenia , Blogger