Jesienna pielęgnacja twarzy z Dermedic HYDRA IN2.

W okresie jesienno-zimowym przywiązuję szczególną uwagę do pielęgnacji twarzy. Nasza cera jest narażona na szereg niesprzyjających czynników atmosferycznych, m.in. wiatr i mróz. Pomimo tego, iż jestem posiadaczką cery mieszanej, ze skłonnością do niedoskonałości, o tej porze roku staram się również stosować kosmetyki nawilżające. Długo szukałam idealnego kremu, który nie wpłynie negatywnie na stan mojej cery trądzikowej... i w końcu się udało! Dermedic HYDRA IN2 krem nawilżający o przedłużonym działaniu okazał się strzałem w dziesiątkę :)


Podstawowe informacje: 

Działanie: Krem o potrójnym działaniu nawilżającym bezpośrednio wiąże i zatrzymuje cząsteczki wody w głębokich warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie z powierzchni skóry. Łagodzi podrażnienia spowodowane czynnikami zewnętrznymi. W widoczny sposób zmniejsza zaczerwienienia i wygładza naskórek. Neutralizuje wolne rodniki.

Polecany dla: Skóra odwodniona, sucha, wrażliwa, nietolerująca tradycyjnych kosmetyków. Może być stosowany także do pielęgnacji skóry z trądzikiem różowatym i pospolitym. 

Sposób użycia: Stosować rano i wieczorem, a w razie potrzeby częściej, na twarz, szyję i dekolt.

Skład: aqua, paraffinum liquidum, glycerin, methylpropanediol, butyrospermum parkii butter, cyclopentasiloxane, dimethiconol, urea, peg-100stearate, glyceryl stearate, cetyl alcohol, stearic acid, tocopheryl acetate, triethanolamine, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, xanthan gum, dmdm hydantoin, iodopropynyl butylcarbamate, edta, parfum.

Krem został zakupiony w Super Pharm. Cena regularna to 39,99zł za opakowanie 50 g. Ja kupiłam  go w promocji za 19,99zł. 

Kosmetyk mieści się w szklanym słoiczku, z plastikową nakrętką. Całość zapakowana jest w tekturowe pudełeczko, zaplombowane w dwóch miejscach, dzięki czemu mamy pewność, że nikt przed nami nie otwierał kremu. Na pudełku znajdują się najważniejsze informacje (o składzie kremu, działaniu czy sposobie użycia).

  
Krem jest dość gęsty, jednak bardzo szybko się wchłania. Co ważne - nie pozostawia tłustej warstwy, jak większość kosmetyków nawilżających. Bardzo spodobał mi się jego świeży zapach, którego nie potrafię do końca zdefiniować. Dla mnie ogromnym plusem jest fakt, że można go stosować pod makijaż, nie roluje się podczas nakładania podkładu. Kosmetyk posiada w swoim składzie parafinę, którą nie każda skóra dobrze toleruje. U mnie na szczęście nie pojawiły się żadne negatywne efekty.


W tej chwili otworzyłam trzecie opakowanie kremu Dermedic HYDRA IN2. Nie stosuję go w okresie letnim. Wtedy preferuję raczej kosmetyki matujące, aby zredukować błyszczenie się twarzy. Jednak jesienią moja skóra domaga się nawilżenia, staje się zaczerwieniona, nasila się uczucie "ściągnięcia". Przy mojej problematycznej cerze miałam duży problem z doborem odpowiedniego kremu nawilżającego. Większość z nich powodowała niesamowity wysyp trądziku. Do zakupu pierwszego opakowania tego kremu skusiła mnie adnotacja na pudełeczku, że może on być stosowany również do cery trądzikowej oraz atrakcyjna cena - wtedy udało mi się go kupić za 9,99zł :) Cena regularna do najniższych nie należy, ale bardzo często pojawiają się atrakcyjne promocje. Choć na pudełku znajduje się informacja, że krem można stosować dwa razy dziennie - rano i wieczorem, ja nakładam go tylko rano, przed wyjściem z domu. Jeżeli chodzi o efekty, nie musiałam na nie długo czekać. Od razu po nałożeniu nieprzyjemne uczucie "ściągnięcia" minęło, a po 3-4 dniach stosowania zaczerwienienia zniknęły, jednak dla podtrzymania efektu kosmetyk najlepiej stosować przynajmniej raz dziennie. Wydajność kremu jest również bardzo zadowalająca - opakowanie 50ml wystarcza mi na około dwa miesiące.

Podsumowując... kosmetyk oceniam bardzo pozytywnie. Jeżeli szukacie kremu, który skutecznie nawilży Waszą cerę (nie powodując pogorszenia stanu skóry trądzikowej), zlikwiduje uczucie "ściągnięcia" i zaczerwienienia oraz nadaje się pod podkład to polecam go wypróbować :) 

Czy są wśród Was użytkowniczki tego kremu? Jesteście z niego równie zadowolone czy nie przypadł Wam do gustu? A może macie inne sprawdzone kremy nawilżające, które można stosować do cery trądzikowej?

79 komentarzy:

  1. Ja bardzo nie lubię jak kremy się rolują gdy nakładam podkład super że ten jest inny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem wydaje się być bardzo fajny, chyba go wypróbuję :D
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ten kremik, miałam coś kiedyś z Dermedic i byłam zadowolona ^^
    Także obserwuję!
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś na niego ochotę bo na jakieś promocji przy zakupach mogłam go kupić za 10 zł ale ma parafinę w składzie i z niego zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również obawiałam się tej parafiny, ale na szczęście krem nie spowodował spustoszenia na mojej twarzy :)

      Usuń
  5. słyszałam o nim ale nigdy nie używałam, może skuszę się gdy zobaczę go gdzieś na promocji :)
    mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Super-Pharmie krem jest bardzo często w promocji :) Trzeba polować :)

      Usuń
  6. No muszę wypróbować :)

    http://ewelauk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba mnie skusiłaś do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wygląda :)
    Może wspólna obserwacja?
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie :) Ja już zaobserwowałam Twojego bloga :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. nigdy nie mialam okazji byc w posiadaniu tego kremu ;3

    także Ciebie obserwuje ;3

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresował mnie, dopisuje go do kolejki kosmetyków, które muszę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to nawet mi się podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. krem jest całkiem fajny:) ja uwielbiam płyn micelarny dermedic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płynu micelarnego z tej firmy jeszcze nie stosowałam, ale skoro polecasz to muszę się za nim rozejrzeć! :)

      Usuń
  13. Miałam z tej serii jak dobrze pamiętam krem pod oczy i był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie szukam jakiegoś dobrego kremu pod oczy :)

      Usuń
    2. Kup arganowy krem z Nacomi jest cudowny:) najlepszy jaki miałam pod oczy ;)

      Usuń
  14. O, zaciekawiłaś mnie. Przetestuję go przy okazji, bo faktycznie w Superpharmie często jest w promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego równie zadowolona jak ja :)

      Usuń
  15. Tego nie miałam, ale uwielbiam produkty Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co z firmy Dermedic stosowałam jedynie ten krem, ale muszę się zapoznać z pozostałymi produktami i może coś jeszcze dla siebie wybiorę :) Polecasz szczególnie jakiś kosmetyk? :)

      Usuń
  16. jeszcze o nim nie słyszałam, ale wygląda fajnie:)
    co powiesz an wzajemną obs? daj znać w komentarzu, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie :) Ja już zaobserwowałam Twojego bloga :)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  17. Super blog;>
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie, a twoją recenzję czytam jako pierwszą. Chętnie przetestuję go na sobie.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam jeszcze tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Ja na razie stosowałam tylko ten krem z Dermedica, ale nie zamierzam na tym poprzestać :)

      Usuń
  21. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym kremie, ale może się skuszę ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też przydały się taki krem, bo w tej porze roku strasznie wysusza mi się skóra :(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej przesuszonej skórze pomógł :) Spróbuj, może będziesz z niego równie zadowolona :)

      Usuń
  23. Ja mam póki kremy, bo mam podobnie, moja twarz w zimnym okresie przypomina buraka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj przydałby się ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią! :) Ja już zaobserwowałam Twojego bloga :)

      Usuń
  25. Ja teraz zaczęłam testowac krem z Ziaji masło kakaowe. Może kiedyś spróbuje ten krem, bo moja cecha jest sucha i trądzikowa. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety kremy z Ziaji się nie sprawdzają... ale ten mogę szczerze polecić :)

      Usuń
  26. Kilka razy o nim słyszałam, ale nigdy pozytywnie... Ale chyba czas już najwyższy zaopatrzyć się w niego i wyrobić sobie własną opinię ;) Bardzo przyjemnie czyta się tę recenzję, kochana! Widać, że się bardzo napracowałaś ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że recenzja Ci się spodobała :) Taki komplement to dla mnie ogromna motywacja do dalszej pracy! :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  27. Kilka lat temu miałam krem "Hydra In", możliwe, że miał wtedy inny skład, ale nie zachwycił mnie i już do niego nie wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może obecna w składzie parafina nie przypadła do gustu Twojej skórze :)

      Usuń
  28. JA właśnie poszukuję idealnego kremu dla siebie i super, że napisałaś o tym, wezmę go pod uwagę :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) A jeśli zdecydujesz się na jego zakup to oczywiście czekam na opinię :) Mam nadzieję, że Tobie również przypadnie do gustu :)

      Usuń
  29. Wydajność rzeczywiście bardzo fajna :) Nie miałam go jeszcze nigdy ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie sięgam po aż tak nawilżające kremy, mam cerę tłustą, trądzikową, więc sięgam po zupełnie inne kremiki ;) Ale z Dermedic wiem że moja mama która ma skórę bardzo suchą używała kremów, ale nie wiem czy dokładnie tego wariantu ;) Była z nich bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem posiadaczką cery trądzikowej, lecz jesienią i zimą wspomagam się troszeczkę kremami nawilżającymi, ale tylko gdy wychodzę z domu i moja cera jest narażona na niekorzystne czynniki atmosferyczne :) Kremy przeciwtrądzikowe stosuję na noc :)

      Usuń
  31. Nigdy nie używałam tego kremu. Chociaż uwielbiam płyny micelarne z tej firmy!

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płynu micelarnego z tej firmy jeszcze nie stosowałam, ale po wielu pozytywnych opiniach na jego temat stwierdzam, że chyba muszę się w niego zaopatrzyć :) Twojego bloga już zaobserwowałam :)

      Usuń
  32. Niestety nie mam dostępu do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki firmy Dermedic dostępne są w Super-Pharmie, ale również w aptekach i sklepach internetowych :)

      Usuń
  33. Nie miałam okazji jeszcze go wypróbować, ale kiedyś z chęcią po niego sięgnę :)

    Obserwuję!
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję bardzo za obserwację :) Już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  34. Nie używam Vichy, bo ich kosmetyki są dość "sztuczne" wg mnie no i testowana na zwierzętach ;) Używam krem od Orientany i jest w 100% naturalny. Ale jak Tobie odpowiada to dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazwyczaj nakładam po prostu olejek. ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie wypróbowałabym ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę wypróbować ten kosmetyk :) obserwacja za obserwacje ? zapraszam <3 :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam :) Ja już zaobserwowałam Twojego bloga :)

      Usuń
  38. Brzmi baardzo zachęcająco, ale parafina go u mnie dyskwalifikuje :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Warto zadbać o odpowiednią pielęgnację twarzy bez względu na porę roku.
    https://forever-produkty.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beaty punkt widzenia , Blogger