Świąteczna dekoracja domu - część 1.

Święta coraz bliżej... już we wtorek Mikołajki. Tradycyjnie, jak co roku o tej porze przystrajam dom świątecznymi ozdobami. Dziś chciałam Wam przestawić kilka moich inspiracji, ale to nie koniec :) Pojawią się jeszcze dwa posty z tej serii. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. 

Ozdoby z czterech poniższych fotografii zostały zakupione w Pepco (oprócz cotton balls, które pochodzą z Biedronki). 






Takie piękne choinki potrafi wyczarować moja koleżanka...


Ozdoby z poniższych zdjęć pochodzą z moich dawnych zbiorów, jednak mam do nich sentyment - do dziś pięknie ozdabiają dom.  








Oczywiście nie może u mnie zabraknąć świątecznego oświetlenia. Mój pokój przyozdobiłam takimi oto ośnieżonymi szyszkami, które kupiłam w ubiegłym roku w Tchibo :) 


Już w następnym tygodniu ciąg dalszy świątecznych inspiracji. 

A jak u Was przygotowania do świąt? Udekorowaliście już dom na Mikołajki? :)

39 komentarzy:

  1. U nas mieszkanie dekorowane jest dopiero w ostatnim tygodniu przed wigilią ;) Ale uwielbiam ten cudowny klimat, który takie ozdoby nadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta choineczka jest cudna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Święta zbliżają się wielkimi krokami :)

      Usuń
  4. Cudne dekoracje :) Ja jeszcze nie mam wyciągniętych dekoracji :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świąteczne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze dekoracje, ja lubię świeczki i świąteczne stroiki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam świece o świątecznych zapachach :) Jabłko z cynamonem to mój absolutny hit na zimowe wieczory :)

      Usuń
  7. Pięknie :D Ja też stroję swój domek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię pepco można tam znaleźć bardzo ładne rzeczy za niski koszt :)
    Ja dopiero będę zdobić domek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja choinkę ubieram dopiero w Wigilię, ale u Ciebie widzę przygotowania pełną parą!! :)
    Taaaak, nasza koleżanka jest bardzo zdolna- o ile piszemy o tej samej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda te oświetlenie z szyszek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. are especially formulated the use of marigold, sea kelp and vanilla extracts to properly hydrate the pores and skin so that it becomes firmer and
    http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja również :) Ogólnie to mam bzika na punkcie świątecznych gadżetów :)

      Usuń
  13. Śliczne dekoracje!
    Obserwuję i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful post x

    ♥♥♥
    Follower # 69
    Following you dear, waiting for you now :)
    I will feel Happy to see you on my blog. Have a lovely day. Kisses xoxo
    beautydrugs.blogspot.com
    International Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że święta coraz bliżej :-) u mnie powoli też mieszkanie się zapełnia świątecznymi ozdobami:-) pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Święta zbliżają się wielkimi krokami :) Zawsze wcześniej dekoruję dom, by móc jak najdłużej cieszyć się świątecznym klimatem! :)

      Usuń
    2. Nominowałam Twój blog do LBA :) zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu:)

      Usuń
    3. Dziękuję! W wolnym czasie postaram się udzielić odpowiedzi na Twoje pytania :)

      Usuń
  16. Przepiękne dekoracje :) u mnie są bardziej naturalne niż świecące, w oryginalnym stylu pogańskim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podstawa to oświetlenie. Ono daje najlepszy klimat. Na https://www.interblue.pl/ można w tym temacie wszystko kupić. I na święta i po prostu do domu bez okazji :) A te dekoracje ogólnie super, mnie się wszystko bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świąteczny czas już powoli się zbliża. Za trochę ponad półtorej miesiąca Święta Bożego Narodzenia, a to oznacza, że można powoli szukać ozdób. Ja w tym roku chcę postawić na klimat i przytulność w salonie. Przede wszystkim zamówiłam nowe rolety rzymskie z https://www.agatarolety.pl/katalog/kategoria/rolety-rzymskie w jasnym odcieniu, gdzieś na okno chcę rzucić światełka żeby był klimat wieczorem. Oczywiście kupię też świeczki o zapachu jabłka i cynamonu, który kojarzy mi się ze świetami.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beaty punkt widzenia , Blogger