Sweet Home bath & shower gel by Stara Mydlarnia.

Witajcie! W dzisiejszym wpisie chcę Wam przedstawić produkt, który potrafi wprowadzić w prawdziwie świąteczny nastrój - żel pod prysznic i do kąpieli Sweet Home firmy Stara Mydlarnia. Przedświąteczny okres to czas kiedy bardzo chętnie sięgam po kosmetyki z limitowanych kolekcji świątecznych. Umilają one oczekiwanie na święta cudownym zapachem oraz pięknie ozdabiają łazienkę. Produkt, o którym napiszę Wam parę słów zachęcił mnie do zakupu już samym opakowaniem. Klimatyczna etykieta na której możemy dostrzec pięknie polukrowane pierniczki, pomarańcze czy świąteczne przyprawy sprawiła, że nie mogłam przejść obok niego obojętnie. 


Jak podaje producent, energizujący żel do kąpieli wzbogacony jest o ekstrakt z kwiatów pomarańczy, roślinną glicerynę oraz witaminę B5 - dokładnie oczyszcza, nawilża i regeneruje skórę
Żel pod prysznic jest zapakowany w plastikową przezroczystą buteleczkę o pojemności 200ml. Można go kupić w sklepach stacjonarnych Stara Mydlarnia, jak również w sklepie internetowym tej firmy w cenie 12,00zł. 
Buteleczka posiada standardowy dozownik charakterystyczny dla większości żeli pod prysznic. W celu wydobycia produktu musimy lekko nacisnąć buteleczkę. I tutaj pojawia się problem, bowiem opakowanie jest wykonane z tak twardego plastiku, że trzeba użyć trochę siły... Ja po prostu odkręcam nakrętkę i wylewam żel na dłoń - tak jest dużo szybciej i wygodniej :) 



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cocoamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cocoamide Dea, Glycereth 2 Cocoate, Polyglyceryl 4-Caprate, Sucrose Cocoate, Glycerin vege, D-Panthenol, Perfum,  Citrus Aurantium Dulcis Extract, Benzyl Alcohol, Metylochloroizotiazoline, Citric Acid, Limonene, Linalool, Terpineol, CI 47005, 16035. 


Największym plusem kosmetyku jest bez wątpieniu jego zapach - intensywny, ale nie duszący. Świąteczny zapach z dzieciństwa. Pomarańcza z cynamonem oraz świeżo upieczone pierniczki - takie aromaty wyczułam zaraz po otwarciu produktu. Sprawiają one, że kąpiel staje się przyjemnością i mogłaby się nie kończyć. Żel jest dość gęsty, mam jednak zastrzeżenia co do jego działania i wydajności. Kosmetyk bardzo słabo się pieni, praktycznie w ogóle... dlatego musimy nałożyć bardzo dużą ilość, aby dokładnie umyć ciało. Producent zapewnia, że żel nie tylko oczyszcza, ale również nawilża i regeneruje skórę. Ja takiego działania nie zauważyłam. Może dlatego, że zawsze po kąpieli czy prysznicu nakładam balsam. 
Jak dla mnie działanie produktu jest trochę nieadekwatne do ceny. Osobiście wolę zainwestować więcej w balsam czy mleczko do ciała, aniżeli w żel pod prysznic, od którego oczekuję jedynie oczyszczenia skóry. Niemniej jednak nie żałuję zakupu - warto było chociażby dla samego zapachu. Jest naprawdę cudowny! :) 

Czy mieliście okazję wypróbować ten kosmetyk? A może używaliście innych żeli pod prysznic ze świątecznej kolekcji firmy Stara Mydlarnia?

52 komentarze:

  1. Ależ świąteczny produkt :) Nic nie miałam jeszcze z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel wygląda fajnie, lubię takie zapachy świąteczno-zimowe ;)
    trochę nieciekawie że ma SLS-y, staram się stosować produkty bez tego bo za bardzo wysuszają skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład faktycznie jest nieciekawy, ale skusił mnie piękny zapach żelu :)

      Usuń
  3. Wygląda świetnie! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale musi cudownie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach czuję już po samym opisie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. skusiłabym się dla samego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie świąteczne serie kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki z limitowanej,świątecznej edycji :) One zawsze pięknie pachną cynamonem, goździkami i wanilią <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam je za piękny zapach wprowadzający w świąteczny nastrój :)

      Usuń
  9. Has a PT Super and I would love to try it. I discovered your blog and I'm by here as a follower. You decide to follow me. A kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że zapach przypadłby mi bardzo do gustu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz świąteczne kompozycje zapachowe to myślę, że zapach bardzo by Ci się spodobał :)

      Usuń
  11. Tego produktu, ani żadnego innego tej firmy nie miałam okazji stosować, ale miałam kiedyś podobny świąteczny żel i bardzo go lubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam słabość do świątecznych edycji kosmetyków :)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji testować produktów owej marki, ale chyba w najbliższym czasie się skuszę. Strasznie chciałabym poczuć tę jakże nietuzinkową woń pod prysznicem - istna bajka.

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A produkt jest wart uwagi chociażby dla samego zapachu :) Jest cudowny!

      Usuń
  13. ahhhh uwielbiam taki zapach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji testować tego żelu.
    A świąteczne opakowania bardzo lubię. I chociażby dlatego warto kupić taki produkt.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam świąteczne opakowania kosmetyków :) Pięknie się prezentują na łazienkowych półkach :)

      Usuń
  15. Niestety nie używałam nic świątecznego z SM ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś przechodziłam koło Starej Mydlarni i nie weszłam :P już żałuję!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odwiedziłam dzisiaj Starą Mydlarnię- mają cudowne, unikatowe i niepowtarzalne mydełka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ich mydełka prezentują się fantastycznie, ale dla mnie wygodniejsze w użyciu są mydła w płynie :)

      Usuń
  18. Nie miałam okazji testować tych żeli, a słyszałam o nich sporo dobrego ;) Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)A żele naprawdę warto wypróbować!

      Usuń
  19. Do kąpieli mogę polecić miękką wodę z filtra prysznicowo-kąpielowego z systemem kdf - filtr usuwa z wody chlor i fluor oraz osad mineralny, które zwykle przesuszają skórę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Od tej firmy nic raczej nigdy nie miałam, ale parę lat temu miałam świąteczny, cynamonowo-pierniczkowy peeling i masło do ciała. Zapach niesamowity! :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłabym dla samego zapachu :D Nie miałam okazji mieć żadnych produktów z firmy Stara Mydlarnia :)
    Wesołych Świąt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. W Starej Mydlarni mają świetne rzeczy, chyba skuszę się na ten żel.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto się w niego zaopatrzyć :) Chociażby ze względu na piękny zapach :)

      Usuń
  23. chciałabym niuchnąć przyjemniaczka;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, jestem uzależniona od tego żelu ;) Zamienia moja łazienkę w bajkową cukiernię :D
    Zapraszam do mnie: https://karolinasnowarska96.blogspot.com/
    PS: Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beaty punkt widzenia , Blogger