Świąteczne inspiracje - część 2.

Przedświąteczne porządki całkowicie mnie pochłonęły dlatego nowe wpisy nie pojawiają się u mnie tak często jakbym chciała... Dziś zapraszam Was na krótki wpis zawierający kolejną porcję świątecznych inspiracji :) 

Uwielbiam wszelkie słodkości. Już drugi rok z rzędu w Biedronce dostępne są słoje z pysznymi krówkami. Całość prezentuje się fantastycznie i tak też smakuje :) Słój z krówkami kupiłam w ubiegłym roku, zapłaciłam za niego 10,99zł (o ile dobrze pamiętam). W tym roku dokupuję jedynie cukierki, ponieważ są one dostępne na wagę.

Jak już pisałam we wcześniejszych postach, mam słabość do świątecznych gadżetów. Co roku staram się dokupować coś do swojej kolekcji. Ostatnio upatrzyłam taki cudowny półmisek i nie mogłam przejść obok niego obojętnie :) Będzie się pięknie prezentował na świątecznym stole. Kupiłam go w jednym z lokalnych sklepików z artykułami gospodarstwa domowego w cenie 29,95zł.

Jako, że kolor czerwony od zawsze kojarzy mi się ze świętami, zdecydowałam się również na zakup tej pięknej misy w kształcie gwiazdki :)  Misa dostępna jest w cenie 79,00zł w sklepach Home&You.

Ceramiczna osłonka z motywami świątecznymi będzie piękną ozdobą na parapecie :) Pochodzi z moich wcześniejszych zbiorów.

Podczas mojej ostatniej wizyty w Home&You upatrzyłam również taką oto świąteczną poduszkę z sowami. Od razu stwierdziłam, że musi być moja! Kosztowała ona 49,99zł.

Z tej samej kolekcji postanowiłam sprawić sobie prezent na święta - zestaw dwóch kubków, wraz ze spieniaczem do mleka oraz dwiema puszkami z sowimi motywami na wieczkach. Taki zestaw dostępny jest w cenie 99,99zł. Postanowiłam nie odpakowywać ich do świąt - to będzie mój prezent pod choinę, dlatego wyraźniejsze zdjęcia na pewno zamieszczę po świętach.

Wspominałam Wam o mojej koleżance, która potrafi wyczarować ze sznureczka różne cuda. Do mojej przepięknej choinki dołączyły takie oto bombki. 

Oprócz ozdób, w Pepco kupiłam świąteczne skarpety widoczne na zdjęciach poniżej :)

Kupiliście już prezenty dla swoich bliskich? Ja od jutra rozpoczynam poszukiwania :) 

43 komentarze:

  1. Ale fajne te misy i skarpetki (muszę się wybrać do PEPCO)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      W Pepco były jeszcze inne fajne wzory świątecznych skarpetek, także warto się wybrać na zakupy :)

      Usuń
  2. Wszystko jest rewelacyjne ale najlepsza jest podusia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Pepco ♥ Muszę się wybrać koniecznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto :)
      Ja uwielbiam świąteczną ofertę Pepco - super produkty w niskich cenach :)

      Usuń
  4. Znam ten ból co roku dokupuję pierdoły ale kocham je , niestety w tym roku zauważyłam iż trzeb już zakupy robić w Listopadzie w Grudniu już tylko kurz po rzeczach które sobie upatrzyłam i były boskie :)Także w tym roku zakupy umiarkowane ale już zacieram rączki do dekoracji uwielbiam klimat świąt :)
    Po świtach w Home&You są mega wyprzedaże zawsze coś można upolować na pryszły rok


    Zapraszam :klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się już doczekać poświątecznych wyprzedaży :) Mam nadzieję, że uda mi się upolować coś fajnego. Będzie jak znalazł na przyszły rok. Firma ma w swoim asortymencie fantastyczne dekoracje niestety ceny regularne niektórych z nich są naprawdę wysokie...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszelkie gadżety świąteczne i chociaż nie wiadomo ile bym ich kupiła to i tak ciągle mi mało :D

      Usuń
  6. ten słoik muszę zakupić żeby mieć słoiczek :D mniejsza z krówkami :) ale słoiczek jest cudowny ;)

    Po za tym cudowne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczek jest cudowny :) Po zjedzeniu cukierków można go bardzo fajnie wykorzystać :)

      Usuń
  7. Super naczynia! Uwielbiam pepco i home& you :> jedne z moich ulubionych sklepów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne rzeczy. Ta poduszka bardzo mi się spodobała :)
    Co do prezentów to brakuje mi małych drobiazgów by je spakować w ozdobne pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie obiecałam, że w tym roku kupię wcześniej wszystkie prezenty, aby mieć głowę spokojną, ale jak zwykle wszystko zostało na ostatnią chwilę :)

      Usuń
  9. kubki są cudowne <3 a koleżanka ma bardzo duże zdolności plastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zobaczyłam te kubeczki stwierdziłam, że muszą być moje <3
      A koleżanka jest naprawdę bardzo uzdolniona :) Potrafi wyczarować cuda! :)

      Usuń
  10. Śliczne są te rzeczy! :*
    Obserwuje :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ¡Hey! Your blog is cool, now i am following you, i hope you have time to visit mine, and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię rzeczy z Home & You. Tez ich w tym roku trochę kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam teraz na poświąteczne wyprzedaże :) Mam nadzieję, że uda mi się upolować jakieś fajne dekoracje na przyszły rok :)

      Usuń
  14. banki śliczne ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te rzeczy :)
    carolineworld123.blogspot.com
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  16. Uwielbiam sowy i mam wiele rzeczy z ich motywem. Mam już zaplanowane świąteczne prezenty, ale czekają mnie jeszcze zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znowu same wspaniałości:) Skarpetki PEPCO wymiatają:D Słoik z krówkami.... Mhmmmm :) zjadłabym cały odrazu:) Kubki i poduszka są super:) też bardzo lubię świąteczne gadżety:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Cieszę się, że przedstawione przeze mnie produkty przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  18. Certainly some things for the Christmas precious. I have enchanted them socks. A kiss.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beaty punkt widzenia , Blogger